- Počítače
- Notebooky
- Příslušenství
- Záruky
- HP 1y PW NBD Onsite DMR WS HW Supp
email: obchod@it.cz
generováno: 21.11.2024 20:44
HP 1y PW NBD Onsite DMR WS HW Supp
HP Care Pack rozšiřuje záruku o další rok s opravou v autorizovaném servisu. HP Care Pack typu Next Business Day (NBD) Onsite - Odezva následující pracovní den s opravou u zákazníka. Post Warranty…
Vaše cena bez DPH
692 Kč
Vaše cena s DPH
837 Kč
Běžná cena 1 573 Kč
Ušetříte 736 Kč (47%)
Skladem 1000+ ks
v pondělí 25. 11. na pobočce nebo u Vás doma
Více o dostupnosti
v pondělí 25. 11. na pobočce nebo u Vás doma
Více o dostupnosti
Objednací kód | 7050488 |
Záruka a servis | Bez záruky |
Kód výrobce | HP708PE |
Popis
1-letá pozáruční HW podpora HP u zákazníka pro pracovní stanice (další pracovní den/ponechání vadného média)
Když se objeví problémy s hardwarem, čím dříve se vám podaří obnovit provoz, tím lépe. S odbornými znalostmi hardwarové služby HP u zákazníka s reakcí další pracovní den a ponecháním vadného média dosáhnete výrazně lepší doby provozu produktu. Díky velmi kvalitní vzdálené asistenci a pohodlné podpoře u zákazníka další pracovní den získáte pomoc, kdykoli ji budete potřebovat, abyste se mohli v klidu vrátit k práci.
Budeme u vás další pracovní den
Technik, díly a servis dorazí přímo k vám hned další pracovní den. Naši odborníci pracují 9 hodin denně, 5 dní v týdnu.
Podpora, na kterou se můžete spolehnout
Spolehněte se, že hardware uvedeme bleskově do co nejlepšího stavu díky našim odborným znalostem a efektivnímu servisu i podpoře.
Pomoc je na lince nebo vyrazí přímo za vámi
Naši specialisté jsou vždy připraveni vám s čímkoli pomoci, ať už vzdáleně po telefonu, nebo osobně.
Mějte kontrolu nad svými daty
Spolehněte se na bezpečnost a kontrolu při práci s vadnými úložnými disky. Společnost HP diagnostikuje problém, poskytne náhradní disk a nechá vám starý disk.
* vzdálená diagnostika problémů a podpora
* HW podpora další pracovní den u zákazníka
* včetně náhradních dílů a materiálu
* postupy a správa formální eskalace
* přístup k informacím a nástrojům elektronické podpory
* vzdálený přístup k systému a podpora HP
* ponechání vadného média
Typ podpory: oprava u zákazníka
Trvání: 1 rok
Doba odezvy: reakce další pracovní den
Časové pokrytí: standardní pracovní dny: 9 hodin
Další informace: kromě externích monitorů